Endelig tilbake på nett!

Velkommen til team Gaustads nye blogg! Her vil vi videreføre noe av den gamle hjemmesiden, som har ligget nede ALT for lenge!

John Anders i høstkledd Rondane

John Anders i høstfarget Rondane, før snøen kom!

Stikkord: ,

4 kommentar to “Endelig tilbake på nett!”

  1. Ingvar Fystro Says:

    Hei på deg!

    Gratulerer med nytt, flott web-produkt – det var først nå jeg oppdaget den gedigne forandringen! Gleder meg til å følge deg videre.

    Det var hyggelig å se deg igjen i går e.m. Men da jeg etter hvert så hvor fort det ble mørkt, fikk jeg dårlig samvittighet for å ha oppholdt deg. Håper du ikke fikk for store vansker med å ta deg tilbake nedover lia… Lykke til med skisesongen!!

    Hilsen «gamlefar»

  2. John Anders Says:

    Hei Ingvar!

    Takk for positiv tilbakemelding! Ja, endelig fikk jeg motivasjonen på plass for å få i gang igjen oppdateringene av hjemmesiden. Besøket har vært enormt, så det tar jeg som en bekreftelse på at sidene har vært savnet. Skal holde den så fersk som mulig i fortsettelsen, slik at den blir interessant å følge med på!

    Det var artig å treffe deg og turfølget i Åsa i går! Jeg kom meg trygt ned, ingen fare! Har løpt så mye over den myra i høst at jeg kjenner snart hver detalj i underlaget! Men det vart fort mørkt, har nok ikke heilt fått justert for vintertida enda…!

    Vi ses og prates!

    PS! Traff den eine jakthunden også tidligere på turen (den med vest og bjelle), da jeg kom oppover mot Raudmyra. Den var veldig kjapp, og søkte gjennom mye terreng i de minuttene jeg hørte og så den!

  3. lille Says:

    Åssen er det å væra Onkel?

Legg igjen en kommentar

