TAKK!!!

Tusen takk for alle gratulasjoner og hyggelige meldinger etter gårsdagens løp på Beitostølen! Jeg setter utrolig stor pris på at så mange følger med og syns det er artig at jeg er tilbake i «det gode selskap.»

beito

En blid og fornøyd skiløper etter målgang i går! foto: Økonor Kongsvinger

Det ble 7.plass på lørdagens 15km fristil på Beitostølen. Et åpningsresultat jeg knapt hadde turt å drømme om! Jeg ble 3.beste nordmann, etter Petter Northug jr som vant og Martin Johnsrud Sundby som ble nr. 4. Selv om jeg ble nr 6 her i tilsvarende løp i fjor, er denne sjuendeplassen et mye bedre resultat. Nivået på deltakelsen var mye høyere, og det var flere gode internasjonale løpere med.

I dag står 10km klassisk på programmet. Det blir en nyttig gjennomkjøring på veg mot enda bedre form i verdenscupen neste helg. Jeg har hatt en veldig god følelse også i klassisk den siste tida, så det blir spennende å se hva det kan holde til i dag.

Fleire oppdateringer kommer over helga!

Resultater lørdag her.

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

